neděle 7. září 2008

7. září 2008


149. den
Myslela jsem si, že i dnes budu fotit na posvícení sluníčko, ale přes noc někam zmizelo, teplota spadla o 10°C a já dnes vyfotila už mraky. Musím říct, že jsem docela ráda, že posvícení končí. Finanční prostředky totiž nejsou nekonečné :-). Atrakce jsou skoro po celém městě, přijeli už v pondělí a já už nevěděla kam s Míšou jít na procházku, aby ho nic nelákalo.



Nikdy jsem nechtěla svým klukům kupovat zbraně. Ale klukovské geny nějak převládají. Pistole ho zajímají náramně a s tímto samopalem chodí i spát.



Večerní atrakce pro velké. Tedy jen pro odvážné, já bych tam nešla ani kdyby mi platili.



Já mám totiž z celé poutě nejraději toto!




2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Beautiful in your blogg. more beautiful you.

Jill řekl(a)...

Taky jsem byla proti flintám a pistolím, taky mi to nevyšlo, už i malej Áda si hraje s pif paf. Ach jo.