pondělí 1. září 2008

1. září 2008

144. den
Dnešní foto je vyloženě dokumentační. David dnes nastoupil na střední školu. Slavnostní přivítání bylo i s rodiči, šla jsem tedy s ním. Malého bratra odmítl s tvrzením, že na sebe nechce upozorňovat hned první den :-). Provedli nás po škole, posadili do lavic. Přiznám se, prostředí na mě působilo docela depresivně. Omlácené lavice a na nich nápisy typu "Novák je debil :-)". Ještě, že tam už nemusím. Pobavilo mě, když třídní chtěl po klucích jejich rodná čísla. Bylo mi jasné, že 16ti letí kluci svá rodná čísla nazpamět většinou neznají. Hledali po kapsách občanky nebo hledali pomoc u maminek. Bylo to úsměvné. Držím mu moc palce ať se mu tam líbí a daří se mu.
Na fotografii je pracovní stůl studentův, ano tento chaos je opravdu pracovním stolem. David vtipně poznamenává, že pořádek je pro blbce, inteligent zvládne bordel, kéž by to tak skutečně bylo. Protože na dotaz kde má batoh, odpovídal: "Nemůžu ho najít"

2 komentáře:

Jill řekl(a)...

ano to je opravdu přehledný bordel. Tak ať se studentovi daří!

Anonymní řekl(a)...

Pobavila jsem se nad Tvými řádky. Mile, humorně napsáno .. ty lavice, to musí být tedy něco..věta malého bratra odmítl též vyvolala úsměv:) prostě děti:)