sobota 13. září 2008

12. září 2008



154. den
Byla jsem požádána, jestli bych nepřivezla Míšu, aby dělal "křovíčko" u focení s I.Kubelkovou do jednoho časopisu. Ani jsem moc neváhala, samotnou mě zajímalo, jak takové focení probíhá, navíc Míša je fotogenický typ, kterého focení baví (trénink od matky :-) ). Možná jsem měla trochu obavy, jak bude reagovat na cizí lidi, když totiž nechce, nepovídá si s nimi. Ovšem nešel dělat rozhovor, ale fotky, tak to snad nebude problém. Nebyl, aklimatizoval se brzy. V bytě (ateliéru) bylo 7 dětí podobného věku. Všechno probíhalo absolutně v klid a uvolněně, i přes to, že 6 batolat a 1 kojenec je spíš jako pytel blech. Účel fotky byl, vyfotit všechny děti na jedné posteli s Ivou. Probíhalo to tak, že utíkající děti byly na postel dohazovány, takže se našly i chvilky, kdy jich tam opravdu 7 bylo. Děti víc blbly, než se fotily a proto jsem na fotky zvědavá. Určitě budou prima. Míša byl skvělý!!! Skoro téměř neutíkal, pózoval. Navíc překvapil, že si nechal udělat vlásky od vizážisty a pak to všem vyprávěl. Vlásky sice skákání na posteli nevydržely, ale o ně asi moc nešlo. Hlavně, že přežila Iva :-).



2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ivu Kubelkouvou mám ráda, a na fotky s tvým malým se ráda přijdu kouknout. Jenn

Jana řekl(a)...

Jé, já jsem taky zvědavá - fotky budou určitě krásné ...