čtvrtek 28. srpna 2008

28. srpen 2008



140. den
Původně jsme se s Míšou a Davidem chtěli jen tak projet kolem vody na kole, tak maximálně do 10 km, ale dopadlo to tak, že jsme cestou přešli dva mosty, nebylo to nutné, ale Míša zkrátka chtěl přes most. A nenásilně dojeli až do Poděbrad. Naštěstí jsme po kapsách měli nějaké drobné, takže jsme hlady neumřeli a koupili si lázeňské oplatky, pocákali se ve fontánce a do prázdné "čutorky" doplnili Poděbradku, abysme měli co pít cestou zpět. Oplatek bylo zoufale málo, protože Míša mi téměř 3/4 cesty vykládal, že má hlad a že se mám vrátit zpět. Ujeli jsme tedy asi 20km, v Polabské nížině je to jako nic. Je pravda, že terén jsem měla trochu ztížený tím, že mi Míša neustále přepíná převody, sundává si přilbu a jinak se snaží ovládat kolo.



1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Dobry komentar, chvalim. Na hodnoceni fot se necitim fundovana, ale libi se mi. Diana