čtvrtek 17. července 2008

Ocenění

Toto ocenění jsme dostala od Nejenn a následující den i od Werinky, tímto jim moc děkuji. Vlastně je to docela škoda, že je to právě od nich, protože jejich blogy byly mezi oblíbenými a nominovala bych je sama.

Nevím, jestli je to přesně podle pravidel, ale zkrátka při nominaci dalších sedmi, budou figurovat zase jejich jména. Jsou to opravdu mé oblíbené stránky.

Ocenění dávám těmto fotoblogům:

  • Nejenn, protože její fotky jsou tak dokonalé, že se mi při jejich prohlížení opravdu tají dech
  • Kincsem76, na jejích fotkách vidím příjemný pohled a lidskost
  • Dadouch, její projekt Kopáčci, je zkrátka ze života a kluci jsou skvělí
  • Michalka, umí krásně fotit
  • Lucka 73, je dokonalá a fotografií opravdu žije
  • Jitulinda a Werinka, jsou mi prostě blízké a ráda se podívám, co je u nich nového

3 komentáře:

Dadouch řekl(a)...

Dostala jsem ocenění od Norreen, tak hledám adresy mých nominovaných blogu, mezi kterými je i ten tvůj a koukám jak puk ...
Milu moc a moc Ti děkuji, vím, že můj blog není nic extra, ale fakt mě potěšilo, že se najde někdo, komu se líbí.... Moc si toho vážím a ještě jednou srdečné díky....

Mony řekl(a)...

Gratuluji k ocenění..

Anonymní řekl(a)...

Milu, díky......♥♥ to potěší!