neděle 27. července 2008

26. červenec 2008

Bohužel měla jsem trochu technickou závadu na PC. Zasloužilo se o ni mé milované batole. Když jsem s vrátila ze zahrady, kde jsem věšela prádlo, Míša stihl vydloubat většinu písmenek z klávesnice u notebooku. Na hromadě leželo spoustu kláves, uchýtek a já nevím čeho s velikostí necelý centimetr a pacičkami na přichycení 2mm. Normálně se mi, při podívané na tu spoušť, málem zastavilo srdce. Se starším synem jsme to docela dlouho dávali klávesnici dohromady. Hodinářská práce. Bohužel něco je ulomené. Kdybyste ta písmenka chtěli vyndat, ani to nepůjde. Míša to vládl skvěle, vzal si na to vidličku. Vyfotit jsem to, vzhledem k šoku, nevládla.

Potřebovala jsem něco na uklidnění, tak jsem si vyfotila barevnou louku. Fialová vpředu, žlutá vzadu, mezi tím zelená. A detail fialových kytiček.

3 komentáře:

laurent Debordes řekl(a)...

beautiful images taken in a beautiful light

Barbora řekl(a)...

Ty máš vždycky ty fotky jak namalovaný! Nádhera!

Jitul-Diďa řekl(a)...

jak malovaný obraz. krásná fotka :-)