pondělí 16. června 2008

16. červen 2008


77. den
Byli jsme v ZOO ve Dvoře Králové. Míša zase obdivoval všechna zvířátka a já fotila. Dávám jsem jen zlomek fotografických úlovků. Zejména ty netradiční v trochu jiném pojetí než je umělecké foto. Takové ze života.
Lev, král zvířat, byl krasavec. Možná i jeho paní byla kočka, jen nám ukázala pouze své bříško :-)
Nosorožci byli velmi akční. Odehrával se mezi nimi boj jako v opravdové přírodě. Vypadalo to hrozivě. Lítal písek a nosorožci se rvali. Naštěstí byl mezi nimi a námi příkop. A vítěz se nám pak přišel uklonit.

Z dálky jsem viděla tohohle obrovského ptáka, jak roztahuje křídla. Běžela jsem, div jsme nerozrážela lidi v ZOO, jen abych to krásné rozpětí křídel vyfotila. A ptáček mě převezl, pózoval tam takhle ještě asi 15 minut, takže běhu nebylo třeba, ba i svačinku mezi focením bych stihla.
A tahle je bez komentáře. Jen bych řekla, že u výběhu zeber byla jako u souboje nosorožců, největší fronta diváků. Kdo ví proč? :-)


4 komentáře:

Dadouch řekl(a)...

Týýýýýjo, lev a nosorožec - parádní fotečky...

Lucka73 řekl(a)...

No, všechny jsou báječný - akční a vůbec... paráda!!

Michaela K. řekl(a)...

fakt nadherny fotky !!!!!!!

Lesana řekl(a)...

Téda, souboj nosorožců a spící lev - super!