čtvrtek 8. května 2008

8. květen 2008

38. den
Rozhodla jsem se fotit broučky. Lezla jsem po zahradě a hledala vhodný objekt. Nejlepší model byl tento "červeňáček", ten dokonce i pózoval a z tulipánu se nechal přenést i na stonek. Za to mravenec, to byla fuška. Nejen, že jsem ho v hledáčku ani neviděla, protože je děsně malinký, ale navíc je i ohromně rychlý, takže než jsem zaostřila vždycky utekl. Jeden záběr se jakž takž povedl. Je tam v nadživotní velikosti :-). Záběr s beruškou, připravenou k letu se mi moc líbí. Já vím, není dobře zaostřený. Ale ani ona mi nedala čas doostřit. Bylo to buď cvaknout, anebo nic - uletí.


4 komentáře:

Ro řekl(a)...

hmyzáci nádherní, mravenec obrovitej, hezkej, červenáček (hmm, asi juknu, co to je zač) naprosto bombastickej.
A "nedoostřená" beruška - z té padám, právě tím nedoostřením je tam parádní "akce" - prostě už ji vidím letět, skvělé.

Jill řekl(a)...

krásně vyfocení broučínci

Lesana řekl(a)...

Beruška je náhodou dobrý úlovek, mně se takhle vzlétající ještě nepodařila :o) Mravenec taky dobrej, i jsou rychlí, že je mám věčně rozmazané :o/ a co si budeme povídat, on i ten páteříček je strašně neposedný brouk věčně v pohybu a i toho máš hezky ostrého :o)

klarissa řekl(a)...

...tý jo, to je směska...super...